måndag 25 juli 2011

animal print



har kommit på att det dykt upp ganska många bilder här på bloggen med djur som fräser/gapar/ryter?och kommit på att jag tycker det är väldigt snyggt. så när jag satt och bläddra igenom STYLEBY häromdagen så såg jag att dom skerv om tröjor med just liknande tryck från bla tröjan som finns ovanför från Givenchy FW11 som redan har synts på kändisar som Kanye West och Liv Tyler. Topshop har också gjort en variant med en panter på som är grymt snygg! jag hoppas bara andra butiker hoppar på den här trenden nu i höst så ska jag roffa åt mej en likande tröja så fort jag ser en. tror det här kommer bli stort till hösten.

1 kommentar:

  1. skitsnyggt! Både zara och weekday har en variant med panter! Men lär ju komma fler! Plus att det inte kan vara så svårt att hitta liknande på nån marknad nu i sommar! Fett

    SvaraRadera