måndag 22 augusti 2011

ven, life, plans for the future



vi hade grymt mysigt på ven, när vi kom så åkte vi traktor och vagn, kände oss som värsta turisterna hah, iaf den åkte vi till andra hamnen där reggae festen vi skulle på var men det sket vi i för det var 250 kr inträde för ett få komma in till ett litet öltält och en sen!! så vi köpte lite att dricka och gick vidare för att hitta ett ställe där vi kunde slå upp tältet och med hjälp av en snäll gubbe hitta vi det bästa stället av alla högt uppe på en kulle så vi såg över hela hamen och reggae festen och hörde musiken upp där satt vi och hade hur mysigt som hellst! inte världens skönaste att sova i ett tält men det var det värt! blev inte riktigt som vi tänkt med med superbra sällskap kunde det inte bli annat än lyckat! perfekt avslut på den här skåneresan.

just nu så håller jag på att packa lite och bestämmer vad jag ska lämna kvar här, för tanken är att jag ska åka upp nu till lilla örnsköldsvik och fixa lite grejor och sen bli  helsingborgare igen på heltid! så jag ska åka ner igen så fort jag kan. 

2 kommentarer:

  1. sv : inte riktigt bestämt mej än men det lutar ditåt. kan säga mer sen när vi ses! åker hem imorgon (onsdag)!

    SvaraRadera