onsdag 1 februari 2012

kvällspyssel


har klippt ner mina långa naglar och lackat dom gula, tycker bättre om korta naglar då dom är i en knallig färg, tog favorit färgen från i somras där jag först lägger isadoras brisk yellow och sen ett neongult lack från depend. det här var skit snyggt att ha till brunbränd hud men jag körde på det iaf för att pigga upp lite i vintermörkret!

sen kvällspyssel nr.2, förra veckan så köpte jag färg och en vit killskjorta. lyckades hitta en perfekt på rea, det var stel krage och korta armar som man lätt kan rulla upp. tänken med färgen och skjortan var att jag skulle prova på att färga övre delen svart alltså en ombre färgning, tycker det är riktigt snyggt har synts hos bla 3.1 philip lim i hans vårkollektion. Och nu har jag gjort en egen det är super lätt! resultatet visar jag imorgon, för nu hänger den på tork under natten tänkte visa steg för steg också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar