tisdag 20 mars 2012

23:12


så mycket jag vill skriva och blogga om men jag har ingen ork! idag har vi bytt ut två väggar i butiken klätt några dockor och förberätt för imorgon då det är premiär för bik boks första reklamfilm på tv så det är vissa grejor vi skulle hålla på lager till imorgon super snygga armlösa blusar jaghar redan lagt undan två stycken! 

hoppas vi får in lite mer nya vårkläder vi fick in ett par supersnygga skor förra veckan vet inte om jag nämnde det eller så tänkte jag bara blir rätt snurrig när man springer fram och tillbaka i butiken och fixar!
det är super dålig bild på skorna men oj så snygga dom är i verkligeheten.
 ska försöka bättra på bloggningen lite så fort jag fått energi över efter dagarna i butiken. nu sängen godnatt!

2 kommentarer:

  1. Men fan va drygt.. haha, måste väl kanske investera i ett par sånna då! Fruktansvärt fina ju!

    SvaraRadera