söndag 6 maj 2012

creative thinking

så skönt att inte ligga med bakisångest på en söndag istället har jag suttit och käkat frukost ute i solen och sen har jag suttit och lusläst nya STYLEBY vilket får min hjärna att spinna i 110 och komma med massa nya idéer länge sen jag gjorde någon DIY men nu tänkte jag göra lite grejer bla klippa och "rugga" upp ett par gamla jeans som var mormors och även klippa av dom till ankelkorta modellen är typ som ett par boyfriend jeans, sen ska jag nog färga ett par byxor och en tröja svart som också varit mormors får se vad jag hinner och orkar med idag. 

ska också försöka mig på att göra ett hårsmycke inspirerat av ett som jag såg i STYLEBY som kommer från YSLs visning älskar alla hårupsättningarna på sidan 72-23 i STYLEBY kommer nog köra mycket på dom framöver! så spana in dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar