måndag 27 augusti 2012

I'm back!


Hallå hallå det var ett tag sen! har hänt en del sen jag skrev sist.. har varit ute på äventyr och rest en del därav inget bloggande sen har jag njutit så mycket som möjligt av sommaren när jag inte jobbat. min sommar har ungefär varit att jag pendlat mellan Ö-vik och Helsingborg och Helsingborg och Göteborg där jag jobbat fem veckor idag boka jag resa upp till Ö-vik igen på måndag. 

Men först blir det eventuellt shopping och mys i malmö imorgon med jessica sen kommer patricia på
 fredag då blir det party party och massa mys och eventuellt en sväng till köpenhamn! så sugen att uppdatera garderoben med lite höstkläder spanat in massor med fint som kommit ut i butikerna! 
Håller tummarna nu att jag kan komma igång lite med bloggandet igen.
stay tuned! xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar