tisdag 19 mars 2013

13:04

Det tar lite tid mellan inläggen här.. Har haft mycket att göra senaste tiden med skola och grejor. Har inte haft någon ork till någonting överhuvudtaget tar väl ett tag att komma in i att gå upp kl halv sju på morgonen.
Just nu sitter jag och och har nyss käkat lunch på aller media där jag och några till ur min klass kommer vara nu i sju dagar och se lite vad man kan och hur det fungerar här i deras lunch restaurang. Spännande spännande. Jag skulle gärna vilja spring upp och kolla hur dom gör på tidningsredaktionerna också.

Ikväll kommer mamma och Ludwig hit ner och hälsar på, underbart att få pussa på goa lillebrossan igen! Ska även hinna med att hämta ut ett paket idag på posten har jag tid senare så visar jag vad jag beställt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar