måndag 15 april 2013

20:54

Hallihallo har hänt otroligt mycket i mitt liv de senaste där av mindre bloggning. Allt har inte varit så kul men det är på bättringsvägen kan man väl säga nu. Just nu ligger jag nerbäddad i sängen med ett stort glas med isvatten och en kartong jordgubbar så mumsigt!

Försöker vara duktig nu när min mage inte går så bra! Har ingen aning om vad som är bra dör min mage ens, jag var hos läkaren idag och han tryckte lite på magen och fråga om jag hade ont sen konstatera han att jag hade magkatarr och sen fick jag recept på bättre tabletter än dom jag hade och sen fick jag göra ett prov för att kolla om jag hade någon annan bacillusk i mig.
Men inga tips eller något alls på vad man ska äta och inte äta, absolut ingenting om det överhuvudtaget det tyckte jag var jätte dåligt och konstigt! Jaja det är väl det man har internet till idag och kolla upp saker och ting!Jag hoppas tabletterna hjälper nu så jag blir av med skiten!! BIG KISS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar