torsdag 29 september 2011

13:49






då var allt upp packat och iordning ställt känns jätte skönt men så som jag har det nu är bara så
 länge jag vill möblera om lite så det känns som mitt rum men det här duger jätte bra så länge.
 några bilder jag tagit lite snabbt för att visa hur jag har det här, ursäkta kvalitén men jag
 orkade inte ta kameran så det fick bli mobilen.som ni ser har jag släpat med mej ganska onödiga 
saker med jag ville ha med mej det med tanke på att jag flyttat hit så tog jag så mycket som 
jag bara kunde. det var det värt, men träningsvärken har idag är inte att leka med fy faan! 

 solen skiner här i hbg underbart! nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka in till stan 
och arbetsförmedlingen för att skriva över mej hit får se sen vad jag hittar på för något,
 inte riktigt bestämt än. kanske blir mys med mormor och morfar bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar