måndag 26 september 2011

this is getting old, i want to do something else.



har inte gjort så mycket annat än att packa idag, blev ju en liten snabbis med stina på stan sen hem och packa, det börjar äntligen ta sej nu. har nästan packat allt, har bara små grejor kvar. men jag undrar hur fan jag ska orka med all packning på tåget? jag har 4 st väskor.. 

men men vi ser väl om mina kläder kommer åka ut på något golv någonstans eller jag klarar mej från det. nu ska ta och sova för jag ska upp ganska tidigt imorgon, my last day in örnsköldsvik får se hur den slutar, förmodligen i tårar när jag säger hej då till mina vänner. usch hatar att säga hej då, men det ska nog gå bra för det här är ju något jag verkligen vill och får trösta mej med att vi ses snart igen. god natt allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar