tisdag 11 oktober 2011

18:35


hade hur mysigt som hellst här för mej själv jätte skönt att stänga av datorn osv, kvällen sluta i ett helvete och jag är nu utan mobil för jag har lyckts sätta ett telefonlås på telefonen och vet inte koden så satt uppe till tre i natt och googla men utan resultat så jag gav upp och är fortfarande utan telefon! jätte kul. måste ringa någon suportgrej imorgon.

idag var jag och morfar och hämta en lampa på något som heter kostallet design där som har massa fina inrednings grejor ganska dyra men jätte fina grejor har dom. bla mattorna pappelina och design stockholm grejor där fanns en jätte fin lampa också med en lampskärm men fasanfjädrar som jag blev lite små kär i antagligen för det var fjädrar på den hah.

jag har skaffat skype idag och prata med kära lilla stina ett tag mycket trevligt att se henne. det är jätte konstigt väder här idag det har varit sol hela dagen och lite moln men sen börja det ösregna samtidigt som solen sken, vilket gjorde så det kom en jätte fin regnbåge. men nu regnar det och haglar ?? jag kan just nu se solnedgång, regn och hagel och så månen samtidigt. hah knäppt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar