fredag 28 oktober 2011

16:00



har precis varit inne i stan och mött upp mormor för att gå på körskolan och köpa böcker och lite sånt så nu jävlar! hah ska vi börja ta körkort här. efter det så gick vi och luncha på vegitariet innan mormor skulle jobba.

 gick en liten sväng på stan efter det fick med mej viva la divas easy on nail foil,det är ungefär som minx som jag velat göra sen förra sommaren men har tyckt det varit onödig att lägga ca 500 kr för att göra iordning naglarna. letat jätte länge efter dom och nu äntligen hitta jag dom fick bli silviga , så hoppas det här funkar nu då och inte försvinner direkt. sen fick jag med mej ett nytt mörklila läppstift från isadora zinfandel heter det. mitt gamla favorit läppstift so berry glömde jag kvar i studion då jag och marii fotografera oss och nu såklart verkar det som att just den färgen har slutat tillverkas för jag hittar det inte någonstans! men nu har jag hittat en ersättare, inte riktigt samma men det får duga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar