tisdag 17 januari 2012

12:39


god morgon eller god middag kanske man ska säga, jag har precis kollat på det nya avsnittet av gossip girl som äntligen kommit ut. jobbigt bara nu när jag har kört gg maraton i några veckor och är van att kunna se avsnitt efter avsnitt men nu måste jag vänta en vecka! vill ju se nästa nu!!

har inga speciella planer idag, måste verkligen städa och packa upp men orkar inte. vill hellre bara ligga i sängen och kolla på film och tjocka mej hela dagen,men har några saker jag måste ta tag i så jag får väl bara lov att kliva upp från sängen.. kommer bilder från barcelona lite senare idag. 

känner också att jag måste ta tag i den här bloggen lite den känns 
väldigt död just nu så jag lovar att det ska bli en förbättring på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar