måndag 2 januari 2012

new years

förrätt
varmrätt
på stranden vid tolvslaget


slapp nyårsoutfit, med en supersnygg pälsväst, hade jag fått som jag ville hade den väldigt 
gärna fått bo i min garderob men den är tyvärr supersnygg, precis en sån jag letat i evigheter.
mys med massa gott!! 
goaste katten!
chears! jag med min mini champange
vår urgoda efterrätt

nyår blev en lugn myskväll med barndomskompisen amanda, så mycket gott att äta hade vi och det var hur mysigt som hellst! var inte alls sugen på storfest och högaklackar den här gången så vi bestämde oss för att stanna hemma i lilla rydebäck och bara mysa. vid tolvslaget gick vi ner till stranden och kolla ut över hela helsingborg och så såg vi även hela danmark. supermysigt var det  och här är lite bilder i oordning.
hoppas ni också hade en lyckad nyår för det hade jag, gott nytt år allihopa! lets make it a good one

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar