tisdag 3 januari 2012

my birthday - so excited!!


i veckan kom min morfar och fråga vilken väg jag och marii åkt till köpenhamn (båt,tåg eller tåg hela vägen) från ingenstans, jag svara och tänkte inte mer på det 20 min senare, kom upp igen - kan jag få ditt pass? jag rotar fram mitt pass medans tankarna snurrar i mitt huvud. vad ska han med det till?? sen kommer han upp igen med passet och lämnar det och bara går utan att säga nått, jag ser mest ut som ett frågetäcken och får inte fram nått att säga. forstätter bara med det jag håller på med.

dagen efter vid matbordet, säger mormor i och med att du inte planerat nått för din födelsedag så gjorde vi det.mellan den 12-15 får du inte planera nått för då kommer du inte vara hemma.sen kan du ju spara lite pengar så du kan växla dom sen till euro.

jag spricker snart så nyfiken jag är vi ska alltså åka någonstans,det där är det ända jag får veta resten får jag veta kvällen innan. det är tur att det bara är 9 dagar kvar. snacka om bra start på det här året!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar