söndag 10 februari 2013

19:33

Har varit en fullspäckad helg med jobb, träning och middag igår hos Oscars mamma, planering av resor men det är inget som är bestämt än så mer om det senare. Idag har jag också jobbat, super mycket att göra med tråkigt nog en full avdelning.

Efter jobb mötte jag upp Oscar och vi gick till den nya arenan här i Helsingborg för att gå på en finess  och hälsomässa där käka vi jätte god hälsolunch med hälsoshot och hälsokaka till kaffet, nu dricker jag ju inte kaffe men jag tog en ändå och den var supergod med lindrö, sesamfrön och mörk choklad samt dadlar i allt mat var ihopsatt av Anna Skipper hälso och tvprofil från Du är vad du äter. 

Efter lunchen gick vi runt på mässan och fick lite tips och inspiration om mat,  hälsa och träning. Verkligen jätte intressant. Tjejen ni ser på bilden går på ett rullband medan hon jobbar på "kontoret" kanske är värt att prova? Henke Larsson råkade vi bumpa in i också. Sen lyckades jag övertala Oscar att vi skulle gå hem i solskenet, såå skönt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar