tisdag 5 februari 2013

11:57

Ligger här med två sönder skrapade knän och tycker synd om mig själv, det var lite halt igår.. Och nu har jag även ett par byxor mindre! Kul! Jag gjorde världens vurpa igår och nu är det ett stort hål i byxorna jag hade på mig.

Hade världens otursdag igår dagen börja med att jag hade inga pengar på busskortet och smsbiljetterna funkar inte längre och såklart har dom ingen kortläsare på stadsbussarna så jag fick gå in till stan i när det pissregna sen fick jag skoskav på de också! Och sen is = halt = söndrig lina och söndriga byxor. Som plåster på såren tänker jag snart åka in till stan och köpa mig ett par nya. Men först ska jag gå och köpa lite goda saker till en smoothie. xx bitter tjej

(Bilden är från i fredags när jag och Oscar var ute!:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar