torsdag 7 februari 2013

My day

Har varit på stan med mormor idag vi börja med att käka lunch på Marina Plaza supergott var det! Sen gick vi en sväng och köpte kort och skicka till min lillebror som fyller 1 år på söndag! Lilla sötnosen, så fort tiden går! Sen gick vi till min nya favorit inredningsbutik Granit dom har jätte mycket smarta förvaringsgrejor och lite andra små saker man kan pyssla med. Jag köpte en lampa till vårat fönster. Som ni kan se på bilden. Jag fick även en jacka av min underbara mormor, en skaljacka från Everest precis vad jag behövde! Perfekt att ha när man går ut och powerwalkar osv.

Har även hunnit simma idag medan Oscar var och gyma hunnit super mycket idag och mår super full av energi! Härligt härligt! Sitter just nu men en ansiktsmask och ska fixa naglarna medan den torkar.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar