söndag 6 januari 2013

Green

Oscar kom ut och till rydebäck och det blev årets första Powerwalk sen efter det åkte vi till hans mamma och käka middag. Nu är vi hemma i hans lägenhet och jag har förberett för imorgon med att göra lite smoothie. Kommer från och med imorgon kommer jag byta ut en eller två måltider om dagen till smoothie. Finns en hemsida där man kan gå in och kolla olika gröna smoothie recept. Det pågår just nu även en greensmoothiecallange, som börja förra veckan och pågår i en månad. Jag börjar denna veckan istället för jag varit så sjuk men nu börjar det bli bra igen så nu är det dags att bli nyttig och börja träna!

I smoothien jag gjorde nu har jag haft nu var det banan, spenat, kiwi, ananas och lite juice.

Nu blir det lite te och mys med min babe. xx



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar