söndag 6 januari 2013

XX

Satt precis och käka sen frukost och kolla i Helsingborgs dagblads bilaga "helg" och där var ett mode reportage som gjorde mig jätte inspirerad och taggad för ss13 det har synts mycket med grafiska prints och mycket svart och vitt med olika super snygga skärningar och små detaljer som gör en hel outfit jätte intressant även fast den är hel svart eller hel vit. Min favorit kollektion är nog Alexander Wang som jag nämnde innan.

Har varit nere i en svacka nu med noll inspiration vad det gäller kläder kan ha att göra med att jag "been cheated on fashion with furniture" om man ska citera Carrie i Sex and the city. Men nu börjar det snart gå mot vår och jag känner att jag börjar komma igång igen! Sitter just nu och skissar lite outfits och lyssnar på The XX.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar