onsdag 2 januari 2013

My 2012

Gott nytt år allihopa nu lämnar vi 2012 bakom oss och jag hoppas 2013 blir lite bättre för min del haft ett super bra år men vissa grejor har varit mindre kul jag har bland annat varit i Barcelona och fyllt 20, åkt massa gånger till Norrland blivit tsm med en underbar kille bott i Göteborg och jobbat i fem veckor varit i Kroatien och Montenegro, fått en liten kisse, lärt mig otroligt mycket bra på mina praktiker arta med mig i mina nästa äventyr! Fått massa nya vänner och fått massa fina minnen med mina älskade gamla också.

Mest underbart detta året har varit att jag har fått bli storasyster till världens sötaste lilla busunge som är helt otroligt underbar och skrattar hela tiden. Supersöt och såklart lik sin syster!;) så otroligt kul att se dig växa för varje gång vi ses och nu är du snart ett och kan nästan gå så underbart!

Minst roligt detta året var när jag förlorade min ena morbror till den hemska sjukdom han hade. Han har varit som en bror till mig under hela min uppväxt och han kommer jag för evigt bära med mig i mitt hjärta och veta att jag har honom där med mig hela tiden som en skyddsängel. Vet att du har det mycket bättre nu men vi saknar dig enormt mycket vila i frid kära morbror. <3

Just nu ligger jag och tankarna bara snurrar från året som gått men även det året som kommer nu, så mycket man vill göra.. Har gjort en lista på saker jag ska göra innan jag dör! Hoppas att få kunna bocka av så mycket som det bara går!

Nu ska jag försöka sova.. Jobb imorgon, good night sleep tight xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar